Μετρό: Μελλοντική Γραμμή 7. – Σύμφωνα με το νέο ρυθμιστικό σχέδιο για την Αττική η Γραμμή 7 θα είναι μια νέα γραμμή Μετρό που θα συνδέει το κέντρο με τα δυτικά και τα νότια προάστια της Αθήνας.


ΓΡΑΜΜΗ 7. Λ. Αθηνών- Κέντρο Αθήνας- Άλιμος
Σύμφωνα με το νέο ρυθμιστικό σχέδιο για την Αττική η Γραμμή 7 θα είναι μια νέα γραμμή Μετρό που θα συνδέει το κέντρο με τα δυτικά και τα νότια προάστια της Αθήνας. θα ξεκινά απο τις αρχές της Λεωφόρου Αθηνών στο Χαιδάρι θα διατρέχει όλη τη Λεωφόρο και απο κεί θα σύνεχίζει προς Ιλίσια και Παγκράτι. Στο σημείο αυτό θα πέρνει πορεία κάθετη προς το Νότο και περνώντας απο τη Νέα Σμύρνη, το Παλαιό Φάληρο και ενδεχομένως τον Αγιο Δημήτριο θα καταλήγει στην παραλιακή στο ύψος του Αλίμου.
Κατά τη γνώμη μου πρόκειται μια σημαντικότατη Γραμμή καθώς καλύπτει όλη τη υπερ-αναπτυσσόμενη Λεωφόρο Άθηνών έρχεται στο κέντρο απο περιοχές όπως ο Κολωνός και το Κουκάκι και προς το Νότο καλύπτει μια τεράστια πυκνοκατοικημένη περιοχή μέχρι και το Καλαμάκι. Και αυτή η Γραμμή χρίζει μεγάλων αναθεωρήσεων καθώς όλο το Νότιο τμήμα είναι φτιαγμένο πάνω στη διαδρομή του Τραμ. Είναι γνωστή η αντιπάθεια του πρωην ΥΠΕΧΩΔΕ για το Τραμ με αποτέλεσμα να έχουμε σχεδόν όλη τη νότια χάραξη πάνω στη διαδρομή του. Εκεί χρειάζεται μια εξολοκλήρου αλλάγη προκειμένου να στηθεί σωστά και το Τραμ να γίνει feeder για το Μετρό.
Απο τις διορθώσεις που θεωρώ ότι πρέπει να γίνουν είναι το Δυτικό Ακρο να ξεκινά απο τον σταθμό ΧΑΙΔΑΡΙ της Γραμμής 3 για να μπορούν οι επιβάτες να έχουν εναλλακτικές διαδρομές. Ακόμα θεωρώ ότι είναι Α Π Ι Θ Α Ν Ο να στηθεί άλλος σταθμός στο Μοναστηράκι όταν για τον τωρινό χρειάστηκαν 8 χρόνια για την κατασκευή του και με χίλια προβλήματα, έλλειψη διαθέσιμων χώρων κλπ. Θεωρώ πως με μια μικρή παράκαμψη στο Σταθμό Λαρίσης και με ανταπόκριση στο Θησείο η χάραξη θα συναντήσει λιγότερα εμπόδια. Οταν βγήκε η νεα ΜΑΜ πίστεψα ότι αυτή είναι η επόμενη πιο χρήσιμη γραμμή Μετρό μετά την προγραμματισμένη Γραμμή 4. Αυτό φυσικά θα φανεί στο μέλλον απο τι κινήσεις που θα γίνουν μάλλον προς το τέλος της δεκαετία του 2010. Δεν έχω να πω και πάρα πολλά παραπάνω διότι σαν γραμμή με ικανοποιεί απόλυτα και η δυτική χάραξη είναι καλή. Απο κει κ πέρα χρειάζεται ριζική αλλάγη. Η Γραμμή αυτή δεν έχει καμία ανταπόκριση με τη Γραμμή 4. Σύμφωνα με μια πρώτη ματιά οι απαραίτητοι σταθμοί ανέρχονται σε 20.
Για την ονομασία των σταθμών μικρή αλλαγή στη χάραξη έγινε στην αρχή με σκοπό να συναντά τη Γραμμή 3 στο σταθμό Χαιδάρι και στο κέντρο που κλίνει ελαφρώς βόρεια για να φτάσει στο σταθμό Λαρίσης ενώ η νότια χάραξη είναι και αυτή μετατοπισμέη. Οι Σταθμοί που θα αποτελούν αυτή τη γραμμή πιθανότατα θα είναι (με τις προτεινόμενες αλλαγές):
1.ΧΑΙΔΑΡΙ (ανταπόκριση με τη Γραμμή 3), 2.Λ.ΑΘΗΝΩΝ, 3.ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ, 4.ΘΗΒΩΝ, 5.Λ.ΚΗΦΙΣΟΥ, 6.ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ(ανταπόκριση με τη Γραμμή 8), 7.ΣΤ. ΛΑΡΙΣΗΣ (ανταπόκριση με τη Γραμμή 2, ΟΣΕ, Προαστιακό), 8.ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, 9.ΠΕΙΡΑΙΩΣ, 10.ΘΗΣΕΙΟ (ανταπόκριση με τη Γραμμή 1, Γραμμή 6), 11.ΚΟΥΚΑΚΙ, 12.ΜΕΤΣ, 13.ΦΙΛΟΛΑΟΥ (ανταπόκριση με τη Γραμμή 5), 14.ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ (ανταπόκριση με τη Γραμμή 2, Τραμ), 15.ΑΙΓΑΙΟΥ, 16.ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ (ανταπόκριση με τη γραμμή 8, Τραμ),17.ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ, 18.ΜΠΡΑΧΑΜΙ19.ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, 20.ΚΑΛΑΜΑΚΙ
Προτεινόμενες σειρές κατασκευής:
Πρώτο τμήμα: Ακαδημία Πλάτωνος-Αιγαίου 10 σταθμοί
Δεύτερο τμήμα Χαιδάρι-Ακαδ.Πλάτωνος 5 Σταθμοί και Αιγαίου-Καλαμάκι 5 Σταθμοί
Οι παραπάνω ονομασίες είναι υποθετικές και προέρχονται απο τη δική μου οπτική ματιά. Επίσης το ίδιο συμβαίνει με τις προτεινόμενες σειρές κατασκευής της Γραμμής 7.
*Η επεξεργασμένη φώτο είναι από  Κώστα Γεροντή.

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: