Διακοσμητές κατ΄ οίκον από τις αλυσίδες επίπλου – Νέες υπηρεσίες για τόνωση των πωλήσεων που υποχωρούν κατά 35%-40%.


Διακοσμητές στο σπίτι, σεμινάρια μαγειρικής από γνωστούς μαγείρους και συμβουλές για μερεμέτια μέσω των ιστοσελίδων τους προσθέτουν στην ατζέντα των παροχών τους οι εταιρείες επίπλων και οικιακού εξοπλισμού, προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Πρόκειται για κινήσεις που οι εταιρείες ελπίζουν ότι θα ενισχύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, το οποίο εμφανίζεται ιδιαίτερα χαμηλό λόγω οικονομικής δυσπραγίας. Η πτώση που βλέπουν οι εταιρείες επίπλων και ειδών σπιτιού κινείται γύρω στο 35%-40%, παρά το μπαράζ προσφορών στο οποίο επιδίδονται εδώ και τουλάχιστον έναν χρόνο οι εταιρείες του κλάδου.

«Στόχος της νέας υπηρεσίας είναι να αποκτήσουμε ακόμη πιο ευχαριστημένους πελάτες», επισημαίνει η κ. Ελευθερία Ψαρού, διευθύντρια μάρκετινγκ της εταιρείας Νeoset που παρέχει για πρώτη φορά στους καταναλωτές τη δυνατότητα να δεχθούν συμβουλές διακόσμησης από ειδικούς στο σπίτι τους χωρίς καμία χρέωση. Όπως εξηγεί η κ. Ψαρού, ο σύμβουλος διακοσμητής της Νeoset αναλαμβάνει να προτείνει και να σχεδιάσει λύσεις για υποψήφιους πελάτες, αφού επισκεφτεί το σπίτι τους. Μάλιστα, οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν χρήση της υπηρεσίας πριν ακόμη προχωρήσουν σε παραγγελίες από την εταιρεία. «Επεκτείνουμε τις δράσεις μας με επίκεντρο τον πελάτη», λέει η κ. Ψαρού, περιγράφοντας εμμέσως την τάση που αναμένεται να επικρατήσει στην αγορά, η οποία εκτιμάται ότι εμφανίζει ετησίως τζίρο 600 εκατ. ευρώ.

Συμβουλές διακόσμησης στους καταναλωτές προσφέρει και η αλυσίδα Ρraktiker. Όμως, αντί να πηγαίνουν οι διακοσμητές στο σπίτι, η γερμανική εταιρεία δίνει τη δυνατότητα αυτή μέσω της ιστοσελίδας της. Πρόκειται για ένα είδος «ηλεκτρονικού συμβούλου διακόσμησης», παρατηρεί στέλεχος της εταιρείας. Μέσω της ιστοσελίδας και ακολουθώντας συγκεκριμένο μενού, «μπορούν οι καταναλωτές να πειραματιστούν εικονικά με χρώματα, σχέδια και έπιπλα για να οργανώσουν τον χώρο τους, ενώ παράλληλα μπορούν να υπολογίσουν το κόστος για τη χρήση συγκεκριμένων υλικών». Σύμφωνα με πληροφορίες, η Ρraktiker θα επεκτείνει τις σχετικές υπηρεσίες προχωρώντας και στην παροχή συμβουλών για την επισκευή προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στο σπίτι τους, αλλά και δημιουργικών προτάσεων προκειμένου να ανανεώνουν τους χώρους τους. Μάλιστα, η νέα υπηρεσία «tips και ιδέες» αναμένεται να αρχίσει σύντομα.

  • Και μαθήματα μαγειρικής

Από την πλευρά τους τα πολυκαταστήματα ειδών σπιτιού notoshome διοργανώνουν σεμινάρια γευσιγνωσίας και οινογνωσίας. Όπως παρατηρούν παράγοντες του κλάδου, τα σεμινάρια αποδεικνύονται πολύ χρήσιμα, όταν οι εταιρείες επιδιώκουν να προωθήσουν συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία συνδυάζονται με τα σεμινάρια. Όπως, μάλιστα, επισημαίνει ο κ. Βαγγέλης Δοδοτζίδης, εμπορικός διευθυντής των αλυσίδων Οmnishop και Ηabitat, «τα μαθήματα μαγειρικής είναι αποτελεσματικά για την προώθηση ορισμένων προϊόντων, αρκεί να γίνουν στοχευμένα και να συνδυάσουν σωστό τρόπο επικοινωνίας με τους ενδιαφερόμενους». Μάλιστα, η Οmnishop θα προχωρήσει την επόμενη χρονιά στην οργάνωση μαθημάτων μαγειρικής αλλά και επιδείξεις, προκειμένου να προωθήσει συγκεκριμένα προϊόντα, όπως είναι τα πολυμηχανήματα- μίξερ και οι αρτοποιητές.

Ανάλογες προωθητικές ενέργειες αναμένεται να εισάγει τα Χριστούγεννα και η εταιρεία Μπενρουμπή στα εναπομείναντα καταστήματα της αλυσίδας www. home. com, καθώς ορισμένα έχουν ήδη κλείσει στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης της εταιρείας ως αποτέλεσμα της οικονομικής κρίσης.

ΤΟ ΜΠΑΡΑΖ

προσφορών στο οποίο επιδίδονται εδώ και τουλάχιστον έναν χρόνο οι εταιρείες του κλάδου, δεν απέδωσε τα αναμενόμενα

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: