Βόλος – Σκιάθος με υδροπλάνο. – Δρομολόγια υδροπλάνων από το Βόλο στη Σκιάθο ξεκινά ιδιωτική αεροπορική εταιρεία, με την προοπτική να επεκτείνει τα δρομολόγιά της και προς τη Σκόπελο και την Αλόννησο.

Στις 8 το πρωί της ερχόμενης Δευτέρας(12/10/2009), το πρώτο υδροπλάνο εννέα θέσεων της ArGo airways, ανοίγει φτερά… με προορισμό τη Σκιάθο. Πρόκειται για το παρθενικό ταξίδι της νέας αεροπορικής εταιρίας με έδρα το Βόλο. Το δεύτερο ταξίδι προς το νησί του Παπαδιαμάντη θα γίνει την ίδια ημέρα στις 3:40 το μεσημέρι.
Από τη Σκιάθο προς Βόλο τα δρομολόγια με το άνοιγμα της «αυλαίας» της γραμμής, θα γίνουν στις 9 π.μ. και στις 4 μ.μ.
Η διαδρομή Βόλου-Σκιάθου θα διαρκεί 21 λεπτά και το κόστος του εισιτηρίου θα ανέρχεται στα 55 ευρώ.
Για τον Οκτώβριο σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρίας θα εκτελούνται πτήσεις καθημερινά, μία το πρωί και μία το απόγευμα, προς Σκιάθο. Το ακριβές πρόγραμμα θα ανακοινωθεί μέσα στην εβδομάδα. Μόλις τα υδατοδρόμια ολοκληρωθούν στη Σκόπελο και την Αλόννησο το πρόγραμμα πτήσεων θα επεκταθεί για τις Βόρειες Σποράδες.
Από το Νοέμβριο στο πρόγραμμα πτήσεων μπαίνει η Θεσσαλονίκη και η Αθήνα. Έως το τέλος του χρόνου αναμένεται στο στόλο της εταιρίας να προστεθεί και το δεύτερο μεγαλύτερο υδροπλάνο με 19 θέσεις επιβατών.
Το πρώτο αεροσκάφος της εταιρίας είναι ένα De Havilland DHC-3T, γνωστό σε όλο τον κόσμο ως Single Otter. Αυτό το αεροσκάφος είναι παγκοσμίως γνωστό ως το καλύτερο αεροσκάφος για την εκτέλεση των θαλάσσιων επιχειρήσεων.
Το κόστος ολικής ανακατασκευής του υδροπλάνου, εννέα θέσεων στην καμπίνα επιβατών, ανήλθε στο ποσό του 1.850.000 ευρώ. Νέος κινητήρας, νέος έλικας και πλωτήρας, καινούργια και σύγχρονα όργανα στην καμπίνα πιλότου, πλήρης ανακαίνιση εσωτερικά και εξωτερικά του υδροπλάνου, είναι οι πολύμηνες εργασίες που ολοκληρώθηκαν στην Ελβετία, όπου το υδροπλάνο πέρασε από επιθεώρηση.
Αν και έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως στον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής από τη δεκαετία του ’60 και μέχρι σήμερα, με ένα πολύ καλό ιστορικό από θέμα ασφαλείας και με πολύ μεγάλο ποσοστό προτίμησης από τους επιβάτες και τους πιλότους, είναι το πρώτο Single Otter που θα πετάξει εμπορικά στην ιστορία της Ελλάδας και το δεύτερο στην Ευρώπη.

Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: