ΥΓΕΙΑ: Μικρά μυστικά για να ρίξετε τη χοληστερίνη σας.

Mια δίαιτα χαμηλή σε χοληστερόλη αποτελεί έναν από τους πιο σίγουρους τρόπους για να προστατεύσετε την υγεία της καρδιάς σας. Δεν είναι τυχαίο ότι σχετικές έρευνες έχουν δείξει ότι η βελτίωση των διατροφικών συνηθειών μπορεί να ρίξει την κακή χοληστερόλη σε ποσοστό τουλάχιστον 20%.


// <![CDATA[
if (typeof Adman === 'undefined' || /MSIE [456]/.test(navigator['appVersion']))document.write ('’);var now=parseInt((new Date()).getTime());if (!window.admantpid) window.admantpid = now;var rnd=Math.floor(Math.random()*900000)+100,cdp=screen.width+»x»+screen.height+»x»+(navigator.appName==»Netscape»?screen.pixelDepth:screen.colorDepth),burst=»?»+rnd+»:=»+window.admantpid +»@»+cdp+»?»;document.write(«»);document.write(«»);
// ]]>

Το μυστικό σύμφωνα με τους ειδικούς είναι να ακολουθήσετε μια διατροφή πλούσια σε υγιή λιπαρά, όπως τα φυτικά έλαια και τα ψάρια, και να αποφύγετε τα τρόφιμα, που είναι πλούσια σε κορεσμένα και τρανς λιπαρά. Ας δούμε μερικές απλές συμβουλές, που μπορείτε να ακολουθήσετε και θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη χοληστερόλη σας σε χαμηλά επίπεδα. – Γεμίστε τα ντουλάπια και το ψυγείο σας με τα κατάλληλα τρόφιμα για μια δίαιτα χαμηλής περιεκτικότητας σε χοληστερόλη. Αγοράστε όσπρια, φρέσκα φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, λαχανικά και χυμούς φρούτων και λαχανικών.

– Αν θέλετε η δίαιτά σας να είναι χαμηλή σε χοληστερόλη πετάξτε το βούτυρο, τα τρανς λιπαρά και τις μαργαρίνες.

– Αναζητήστε στο σούπερ μάρκετ ειδικά προϊόντα, που έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. Αυτά τα τρόφιμα είναι εμπλουτισμένα με φυτοστανόλες και φυτοστερόλες, που εμποδίζουν την απορρόφηση της χοληστερόλης.

-Ξεκινήστε την ημέρα σας με πλιγούρι. Οι ειδικοί συμφωνούν ότι πρόκειται για ένα από τα πιο ενδεδειγμένα τρόφιμα για τη μείωση της χοληστερόλης.

-Περιορίστε την κατανάλωση αυγών, που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερίνη.

-Καταναλώστε ψάρια μία με δύο φορές την εβδομάδα και περιορίστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος σε μία φορά την εβδομάδα.

-Συνοδεύστε το κρέας ή το ψάρι σας με χόρτα ή βραστά λαχανικά αντί για τηγανητές πατάτες.

-Δώστε γεύση στη σαλάτα σας προσθέτοντας λαδόξιδο αντί για λιπαρά dressings.

-Αποφύγετε να χρησιμοποιείτε βούτυρο στο μαγείρεμα, αντίθετα χρησιμοποιείστε σε όλα τα φαγητά ελαιόλαδο. Χωρίς να αλλάζει τη γεύση των τροφίμων και να προσθέτει λίπος, αποτελεί το κλειδί για τη μείωση της χοληστερόλης.

-Μην υποκύπτετε στον πειρασμό της κρέμας γάλακτος και άλλων λιπαρών πρόσθετων, που χρησιμοποιούνται για να πάρει άρωμα το φαγητό. Αντικαταστήστε αυτά τα προϊόντα με τα μπαχαρικά είτε κατά το μαγείρεμα είτε στο τραπέζι. Δώστε γεύση και χρώμα στα πιάτα σας με ρίγανη, βασιλικό, μαϊντανό, δεντρολίβανο, θυμάρι και κύμινο.

-Διατηρήστε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα- το αυξημένο βάρος είναι ένας παράγοντας που επιδεινώνει την αύξηση της χοληστερίνης.

– Εντάξτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα την άσκηση – έστω και αν πρόκειται για περπάτημα για μισή ώρα την ημέρα ή για το ανέβασμα της σκάλας στο σπίτι ή στο γραφείο αντί να χρησιμοποιήσετε το ασανσέρ.

ΠΗΓΗ: COSMO

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: