ΥΠΟΔΟΜΕΣ – ΗΣΑΠ: έρχονται 2 νέοι σταθμοί, το 2010 ο διαγωνισμός υπογειοποίησης Φάληρο-Πειραιά.


Τα έργα εκσυχρονισμού του ΗΣΑΠ προχωρούν αυτόν τον καιρό με την αλλαγή των σιδηροτροχιών τοποθετώντας παρόμοιους με αυτούς του Μετρό προκειμένου να αναβαθμιστούν οι ταχύτητες, η ασφάλεια και η μείωση του θορύβου. Βέβαια εδώ έχω να παρατηρήσω ότι στο τμήμα που έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες ο θόρυβος παραμένει απλά είναι διαφορετικός. Ας ελπίσουμε αυτό να πάψει με τον καιρό. Η ταλαιπωρία του κοινού είναι αρκετά μεγάλη και οι καθυστερήσεις στην χρονοαπόσταση είναι πολλές. Επίσης ολοκληρώθηκε και η αναβάθμιση της σήραγγας Μοναστηράκι-Ομόνοια. Να υπενθυμίσω ότι τα έργα αφορούν το τμήμα Φάληρο-Κηφισιά. Το έργο θα είναι έτοιμο μέχρι το Πάσχα του 2010.
Ομως ο ΗΣΑΠ δε σταματά εδώ, το επόμενο διάστημα περιμένουμε και άλλα πράγματα που θα ανεβάσουν την αξιοπιστία αυτού του μέσου που κακώς ονομάζεται Ηλεκτρικός. Θα έπρεπε να ονομάζεται απλώς Γραμμή 1 του δικτύου Μετρό της Αθήνας αφού είναι Μετρό. Μπορεί να μην είναι πλήρως υπογειοποιημένο όπως οι Γραμμές 2 και 3 αλλά είναι Μητροπολιτικός Σιδηρόδρομος. Έχουμε άλλωστε πολλά παραδείγματα σε Ευρωπαικές πόλεις με επιφανειακές γραμμές αλλά λέγονται Μετρό.
Ας ξαναγυρίσουμε όμως στα έργα του ΗΣΑΠ. Έχουμε και λέμε. 2 νέοι σταθμοί πρόκειται να προστεθούν εντός του 2010 στο δίκτυο του. Ο πρώτος σταθμός θα γίνει στο νότιο τμήμα ανάμεσα στην Καλλιθέα και το Μοσχάτο και θα ονομάζεται ΙΛΙΣΟΣ. Ο δεύτερος σταθμός θα είναι ανάμεσα στο σταθμό Ηράκλειο και Ειρήνη και θα ονομάζεται ΨΑΛΙΔΙ (τι ονομασία!!). Και οι 2 σταθμοί γίνονται λόγω της μεγάλης απόστασης μεταξύ των σταθμών που είναι περισσότερο απο 2.500μ. Τεχνικά θα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά με τους υπόλοιπους σταθμούς με μήκος 110μ για την στάθμευση συρμών 6 βαγονιών.
Ολα αυτά μας υπόσχονται να έχουν ολοκληρωθεί εντός τους πρώτου εξαμήνου του 2010.

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΦΑΛΗΡΟ- ΠΕΙΡΑΙΑ
Άλλο ένα σήριαλ που αφορά έργο στον Πειραιά συγκοινωνιακού χαρακτήρα παίρνει τέλος. Μετά τις σαπουνόπερες του Τραμ και του Μετρό έρχεται και ο τρίτος διαγωνισμός ΜΣΤ για τον Πειραιά. Τι περιλάμβάνει;
Την υπογειοποίηση του τμήματος μεταξύ των σταθμών ΦΑΛΗΡΟ και ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Ενδιάμεσα στο ύψος του Κεράνη θα κατασκευαστεί και υπόγειος μάλιστα ένας ακόμα νέος σταθμός με το όνομα ΚΑΜΙΝΙΑ. Η υπογειοποίηση είναι περίπου 2.500 μετρα και θα απαλάξει τον Πειραιά απο την διχοτόμηση που υφίσταται έως σήμερα και ευελπιστούμε να αναβαθμίση την ομολογουμένως εξαιρετικά άσχημη αισθητικά εικόνα της περιοχής. Ο διαγωνίσμός αναμένεται με την ολοκλήρωση των παραπάνω έργων και ο χρόνος αποπεράτωσης είναι περίπου 12 μήνες απο την υπογραφή της σύμβασης (σαν λίγο μου φαίνεται).
Ετσι ο Πειραιάς θα υφίσταται τριπλή ταλαιπωρία απο το 2010 απο τα έργα της Αττικό Μετρό, της Αττικό Τραμ και του ΗΣΑΠ. Φυσικά για καλό είναι και ελπίζω η γκρίνια να είναι περιορισμένη αφου με την ολοκλήρωση ο Πειραιάς θα αποκτήσει ΜΣΤ της προκοπής και θα μπορεί ο εργαζόμενος και ο πολίτης του Πειραιά να κινείται πολύ πιο άνετα.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ
Να μην ξεχνάμε ότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα εντός του 2010 να έχουμε και το διαγωνισμό επέκτασης της Γραμμής 1 απο την Κηφισιά (που θα γίνει υπόγειος σταθμός) μέχρι το 20ο χλμ της Εθνικής Οδού (Κηφισός) με 4 σταθμούς: ΑΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ, ΝΕΑ ΕΡΥΘΡΑΙΑ, ΚΑΣΤΡΙ, ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟΣ.
Χαιρόμαστε λοιπόν που ο ΗΣΑΠ αλλάζει πρόσωπο και τα επόμενα χρόνια θα γίνει καλύτερος, ταχύτερος και ομορφοτερος…

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: