Μετρό: πάρκινγκ με τιμές-φωτιά – Ταρίφα… Νομισματοκοπείου. – 160 ευρώ τον μήνα για τους επιβάτες του Μετρό που θα χρησιμοποιούν το πάρκινγκ.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Προκόπης Γιόγιακας ( ΠΗΓΗ: TA NEA)

Βαθιά το χέρι στη τσέπη πρέπει να έχουν οι εργαζόμενοι που σχεδιάζουν να αφήνουν το Ι.Χ. αυτοκίνητό τους στο υπόγειο πάρκινγκ στον σταθμό του Μετρό στο Νομισματοκοπείο προκειμένου να χρησιμοποιήσουν το δίκτυο. Η εβδομαδιαία επιβάρυνση είναι τουλάχιστον 40 ευρώ ενώ η μηνιαία φτάνει τα 160 ευρώ.

Στον χώρο τού σταθμού του Νομισματοκοπείου αναμένεται να λειτουργήσει υπόγειο γκαράζ που εκτείνεται σε 3 ορόφους συνολικής χωρητικότητας 630 αυτοκινήτων. Ο πρώτος όροφος αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του μήνα και στη συνέχεια ανά δύο εβδομάδες θα παραδίδεται και από ένας όροφος.

Σύμφωνα με την Αττικό Μέτρο Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ), η χρέωση για τους χρήστες του Μετρό θα είναι 3 ευρώ για τις 2 πρώτες ώρες και 0,50 ευρώ η ώρα το επόμενο εξάωρο. Έτσι, ένας εργαζόμενος που θα αφήσει το αυτοκίνητό του για 8 ώρες θα πληρώσει 6 ευρώ συν 2 ευρώ- πηγαινέλα – για το Μετρό (σύνολο 8 ευρώ). Για όσους απλά θέλουν να παρκάρουν χωρίς να χρησιμοποιήσουν το Μετρό η χρέωση είναι 6 ευρώ η πρώτη ώρα και από εκεί και πέρα 1 ευρώ η ώρα. Δηλαδή για 2 ώρες ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου θα πληρώσει 7 ευρώ. 14 λεωφορειακές γραμμές
Ο σταθμός του Νομισματοκοπείου πρόκειται να λειτουργήσει ως σταθμός μετεπιβίβασης αφού εκεί θα καταλήγουν- σύμφωνα με την ΑΜΕΛ- 14 λεωφορειακές γραμμές. Καθημερινά πλέον εξυπηρετούνται 30.000 επιβάτες. Η εκτίμηση είναι ότι από αυτούς οι 12.000 θα φτάνουν εδώ με τα λεωφορεία. Ωστόσο, μέχρι στιγμής τα σχέδια… κολλάνε σε μια τέντα 1.100 τετραγωνικών μέτρων η οποία αναμένεται να έρθει τις επόμενες μέρες από την Ιταλία προκειμένου να στεγαστούν τα λεωφορεία.

Με το να κάνουν τα λεωφορεία τέρμα στον σταθμό του Νομισματοκοπείου «αδειάζει», όπως λένε συγκοινωνιολόγοι, η Μεσογείων από το Νομισματοκοπείο έως την Κατεχάκη. Με δεδομένο ότι στους σταθμούς του Χολαργού και της Αγίας Παρασκευής (οι οποίοι ακόμη δεν έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία) δεν προβλέπεται- σε αυτήν τη φάση τουλάχιστον- η λειτουργία γκαράζ, αναμένεται επιπλέον κυκλοφοριακός φόρτος στην περιοχή γύρω από το Νομισματοκοπείο.

Το γκαράζ Κεραμεικού
Το καλοκαίρι έπρεπε- με βάση τον αρχικό σχεδιασμό- να λειτουργεί το πενταώροφο υπόγειο γκαράζ στον σταθμό του Μετρό στον Κεραμεικό συνολικής χωρητικότητας 285 θέσεων. Τώρα, κατά το πιο αισιόδοξο σενάριο τα εγκαίνια προβλέπεται να γίνουν το φθινόπωρο του 2010. Στο τέλος του Σεπτεμβρίου αναμένεται να λειτουργήσουν οι κοινοί σταθμοί στάθμευσης του Μετρό και του Προαστιακού στην Κάντζα (250 θέσεων) και στο Κορωπί (250 θέσεων).

ΜΠΛΟΚΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ

μετεπιβίβασης των λεωφορείων στο Νομισματοκοπείο, που καθυστερεί γιατί ακόμα αναμένεται μια τέντα


«Απαγόρευση στάθμευσης σε όλους τους δρόμους γύρω από τον σταθμό»

«ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ η στάθμευση στους δρόμους γύρω από τον σταθμό του Νομισματοκοπείου και δεν περιοριστεί μόνο στο υπόγειο γκαράζ, τότε θα υπάρξει κυκλοφοριακή επιβάρυνση όλης της περιοχής όπως συμβαίνει τώρα γύρω από τον σταθμό του Μετρό στην Εθνική Άμυνα», υποστηρίζει ο πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Συγκοινωνιολόγων κ. Πάνος Παπαδάκος. Από την πλευρά του, ο συγκοινωνιολόγος κ. Νότης Παρασκευόπουλος θεωρεί ότι εκτός από τον έλεγχο της παράνομης στάθμευσης προκειμένου να αποφευχθεί το «κυκλοφοριακό μπλοκάρισμα» η γεωγραφία της περιοχής επιτρέπει τη μετακίνηση με ποδήλατα, γι΄ αυτό θα πρέπει να υπάρχει μέριμνα- με τη δημιουργία δεστρών- για να μετακινείται πολύς κόσμος έως τον σταθμό του Μετρό με ποδήλατα». Όπως επισημαίνει στα «ΝΕΑ» ο δήμαρχος Χολαργού κ. Δημήτρης Νικολάου: «Το πρόβλημα στην περιοχή θα επιδεινωθεί επειδή δεν υπάρχει μέριμνα για γκαράζ στους σταθμούς Χολαργού και Αγίας Παρασκευής». Ο δήμαρχος Χαλανδρίου κ. Γρηγόρης Ζαφειρόπουλος πιστεύει πως «στην αρχή τουλάχιστον θα υπάρξει αυξηση του κυκλοφοριακού φόρτου, αλλά όλα θα εξαρτηθούν από τα δρομολόγια των λεωφορείων. Αν κινούνται γρήγορα στις λεωφοριολωριδες και δεν αργούν, οι επιβάτες δεν θα έχουν λόγο να χρησιμοποιούν τα Ι.Χ.

αυτοκίνητά τους».

Τέλος του 2009 έτοιμος ο Χολαργός, καλοκαίρι του 2010 η Αγία Παρασκευή

ΜΕΤΑ ΤΟ Νομισματοκοπείο σειρά έχει ο σταθμός του Χολαργού, ο οποίος αναμένεται να λειτουργήσει στο τέλος του χρόνου και θα ακολουθήσει ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής, ο οποίος αναμένεται να λειτουργήσει το καλοκαίρι του 2010.

Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό, η επέκταση του Μετρό προς το Νομισματοκοπείο, τον Χολαργό και την Αγία Παρασκευή επρόκειτο να ολοκληρωθεί τους δύο πρώτους μήνες τού 2006.

Στη συνέχεια, επρόκειτο να λειτουργήσει ο πρώτος στις αρχές του 2007, ο δεύτερος έξι μήνες αργότερα και ο σταθμός της Αγίας Παρασκευής το 2008. Το περασμένο καλοκαίρι ωστόσο η επέκταση πάγωσε εκ νέου εξαιτίας των οικονομικών προβλημάτων της κατασκευάστριας εταιρείας ΑΕΓΕΚ. Την ίδια ώρα για το τέλος του 2009 έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσουν οι σταθμοί του Μετρό στα δυτικά προάστια: Ανθούπολη και Χαϊδάρι. Την άνοιξη του 2010 έχει προγραμματιστεί να λειτουργήσουν οι τέσσερις σταθμοί στα νότια προάστια: Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Σε ό,τι αφορά την πολύπαθη επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, ο διαγωνισμός έχει μπλοκάρει και πάλι. Η επέκταση έπρεπε να είναι έτοιμη το 2013, αλλά τώρα θα είναι αρκετά μετά το 2015…

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: