ΥΠΟΔΟΜΕΣ: Μετρό Θεσσαλονίκης: Ξεκινά ο σταθμός Ανάληψη, προβλήματα με τους εργαζόμενους.

Προχωρούν τα έργα στο Μετρό Θεσσαλονίκης και ξεκινούν τα έργα στο σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ. Ο σταθμός αυτός είναι ο 11ος που ξεκινά μετα τους: Ν.Σ.Σταθμο, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγία Σοφία, Συντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδηκαι Αναλήψεως. Οι επόμενοι και τελευταίοι 3 σταθμοί που απομένουν να αρχίσουν οι εργασίες είναι οι Πατρικίου (όπου θα γίνει και η διακλάδωση για την επέκταση προς Μίκρα), Βούλγαρη, Νέα Ελβετία. Οι ρυθμίσεις που θα ισχύσουν για τους επόμενους 8 μήνες είναι:
1. Μετατοπίζεται ανατολικά ο άξονας της οδού Δελφών, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Μ. Μπότσαρη μέχρι την οδό Αντωνίου Νάστου. Στο συγκεκριμένο τμήμα η οδός Δελφών θα διαθέτει μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
2. Διακόπτεται η κυκλοφορία όλων των οχημάτων σε τμήματα της οδού Αναλήψεως, και συγκεκριμένα από τη συμβολή της με την οδό Δροσίνη μέχρι την οδό Δελφών και από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
3. Μετατοπίζεται βορειοανατολικά ο άξονας της οδού Δροσίνη, στο τμήμα της από τη συμβολή της με την οδό Σόλωνος μέχρι την οδό Αναλήψεως με μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.
4. Μετατρέπονται σε αδιέξοδες οι οδοί Χατζηλαζάρου και Ψυχάρη στο τμήμα τους από την οδό Μυκηνών μέχρι την οδό Δελφών.
5. Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων στις οδούς Δελφών και Δροσίνη κατά μήκος της ζώνης των έργων, και στο τμήμα της οδού Ψυχάρη, από την οδό Χαλκιδικής μέχρι την έναρξη τής εργοταξιακής κατάληψης.
6. Λόγω μεταφοράς της κύριας εισόδου του Νοσοκομείου Δερματικών και Αφροδίσιων Νοσημάτων επί της οδού Χαλκιδικής απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση όλων των οχημάτων στη δεξιά πλευρά της οδού Χαλκιδικής από την οδό Π.Συνδίκα μέχρι την οδό Ψυχάρη, κατά τη φορά της κίνησης των οχημάτων.
7. Η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από την οδό Δελφών προς τα αποκλεισμένα τμήματα των οδών Αναλήψεως και Ψυχάρη θα γίνεται μέσω των οδών Π.Συνδίκα-Χαλκιδικής ή εναλλακτικά μέσω των οδών Μ.Μπότσαρη-Μυκηνών και των γύρω δρόμων. Επίσης, η κυκλοφορία όλων των οχημάτων από την οδό Δελφών προς την οδό Δροσίνη θα γίνεται μέσω της οδού Π.Συνδίκα.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ
Μέρος της ανακοίνωσης των εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρει: (…)Στις συγκεκριμένες απεργίες που είχαν ως αποτέλεσμα, με παράνομη εντολή της Αττικό Μετρό, να απαγορευθεί η εργασία στους εργάτες της αρχαιολογίας, επιβεβαιώθηκαν τα λεγόμενα μας.
Επιβεβαιώθηκαν τα κακώς κείμενα που αφορούν τον τρόπο λειτουργίας και συμπεριφοράς, που επέλεξαν οι υπεύθυνοι της εταιρείας, με σκοπό να καταστρατηγήσουν κάθε θεμελιωμένο δικαίωμα των εργατών, να πατήσουν την αξιοπρέπεια απλών εργατών που καθημερινά μάχονται σε άθλιες συνθήκες για να εξασφαλίσουν το μεροκάματο τους, να δημιουργήσουν ένα καθεστώς φόβου προσπαθώντας να υποτάξουν τους εργάτες, χρησιμοποιώντας κάθε μέσο τρομοκράτησης και χειραγώγησης κι όλα αυτά με τη δύναμη που τους παρέχει η καρέκλα τους.
(…)Τώρα πλέον στο Υπουργείο γνωρίζουν και πρέπει να πράξουν τα ανάλογα, προς όφελος των εργαζομένων. Είναι αισιόδοξη η κίνηση της Αττικό Μετρό, μετά από τις «υψηλές» πιέσεις που δέχτηκε, να υποχωρήσει και να επιτρέψει στους εργάτες της αρχαιολογίας να εργαστούν αύριο, παρ’όλο που οι αρχαιολόγοι θα απεργήσουν ξανά. (…)
Eκτός όλων αυτών υπάρχει και δημοσίευμα εφημερίδας της πόλης που προβλέπει λειτουργία του Μετρο θεσσαλονίκης το 2016 και μετα… Χωρίς να υπάρχει όμως κάποια σοβαρή πηγή που να επιβεβαιώνει τα παραπάνω. Μέχρι σήμερα αποδεδειγμένα είμαστε 8-10 μήνες πίσω απο το χρονοδιάγραμμα κ το 2013 θεωρείται ως τώρα το έτος λειτουργίας. Σίγουρα όμως καλό θα ήταν να μάθουμε υπεύθυνα εάν και πόση καθυστέρηση στην πραγματικότητα υπάρχει στα έργα του Μετρό.

ΠΗΓΗ: ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: